i don't see anybody that dear to me

Your image is loading...

Har haft en hemskt bra dag men när jag tänker på tidiga novembermorgnar, södras skolmat, illaluktande idrottssalar, att missa höstdagarnas få timmar av solljus för att man sitter i ett klassrum och powerpoints så känner jag mig som ovan. Men det är bara bita ihop och det blir nog lättare att vara i skolan efter två-tre veckor. Har ju min göra-vintern-lättare-lista sen också. Vad pratar jag om, det är fortfarande sommar? Men jag är  så inställd på att det är höst. Men det blir okej, finns inte så mycket man kan göra åt det. Har gjort en så bra höst-spellista som heter höst men det är ok . Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0