photobooth-arkiv (kaskad av egobilder)

Åh jag och pojken i åttan innan vi var tillsammans tror jag. Mina gamla glasögon!

 

Vaniljkrämshår ja tack

 

Hahaha åh Sonja Wilma och jag

 

Uhu vinterkläder

 

Hahahaha åh men det var en fin kväll med wombats

 

Tre photobooth-pauser i pluggandet. Jag har en sådan hatkärlek till den historieboken.

 

Har blått nagellack med glitter på. Det skulle bli en rymd men blev bara kladd. Men lite coolt ändå!

 

En halvful osminkad bild på mig från igår. Jag är blekare än man borde vara den här tiden på året men jag äh man kan ju inte lyckas med allt. Och så här ser jag ju oftast ut, inte som på bilderna jag är fixad och posar . Har kommit på hur mycket jag hatar oäkthet förresten.

Just nu lyssnar jag på Timbuktu och vill dansa dansa dansa dansa dansa med vänner på festival. Åker till way out west imorgon!!


Kommentarer
Postat av: emma

bilden med den röda kjolen - FETT snygga bröst ;))

bilder med raklugg - åhhh du är så fin i det

bilden där du har lockigt hår - hot DAMN xD

2011-08-11 @ 18:21:43
URL: http://dinosauriedisco.blogg.se/
Postat av: klara

hahahahaha puss

2011-08-11 @ 18:37:15
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0