poem on the underground wall

Fikade med fina Hevin, Isabella, Agnes och Clara vid Nytorget igår och tittade på Jonas Gardell som uppträdde på parkteatern, men han var inte så bra som jag tänkt. Blev lite besviken. Tittade på In treatment med Morgan på kvällen och imorse var sista sommarlovsmorgonen, fint men lite ångestfyllt.

Det är så skönt, för jag kommer på mig själv med att tänka att jag känner mig så mycket tryggare och säkrare än för bara några månader sen. Vet inte om det beror på all tid ensam på Gotland (vilken kliché), Morgans lugn, fina kompisar eller bara för att någon gång måste helt enkelt den skakande otryggheten och den alltid närvarande självrannsakningen gå över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0