fest hos mange

Första dagen tillbaka på södra var jag klädd i detta, men jag såg förhoppningsvis inte lika dum ut i ansiktet hela dagen.

På bara första dagen har jag hunnit peppa i aulan, hälsat på Hans (<3), köpa en påse kläder för tio kronor på Humana och fika på Kaffe med Helena. Det är Christina och Frida på bilden när de sitter utanför Kaffe.

Hängt med veckans bejbs <3

Jag har även bedömt och satt poäng på ettor (NOLLOR) när de dansat till fest hos Mange. Hemskt underhållande. Rebecka och Helena var domare och lekledare.

Johan var stolt. Slut på första dagen! Känns ännu jobbigare än igår måste jag säga. Fast på samma gång spännande och jag tror det kommer bli ett jättebra år, bättre än både nian och ettan. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0