way out west

I fredags var jag plötsligt i Göteborg utan att egentligen reflekterat över varför jag åkt över huvud taget. Det var inget band jag verkligen ville se (förutom fleet foxes), det var inte så många kompisar där, jag bodde långt från Morgan och allt som allt kostade resan mig minst 2500. Så efter en natt med fyra timmars sömn, illamående, extrem smärta i fötterna (min fotläkare skulle döda mig om han visste att jag gick runt i gamla converse hundra timmar i sträck) och äcklig mat var jag hemskt bitter och på dåligt humör (jag vet, det gjorde allt ännu bättre). Men jag jobbade på det och lördagen blev mycket bättre. Promenerade i staden, badade i en sjö, spelade finns i sjön och såg Kanye från utanför området då Kalle och Morgan, som jag hängde med dagarna i ända, inte hade band för båda dagarna. Men nu har jag lärt mig att tänka efter om jag verkligen vill gå och att inte köpa festivalbiljett i förväg. Har den här sommaren köpt biljeter till fyra festivaler, för att sedan sälja två och ångra att jag gick på en. Jag är skön!

 

Idag har jag varit på brutalt dåligt humör och nu ska jag träna för att sluta vara arg. Hahaha ser framför mig hur jag springer i en luvtröja i regnet och lyssnar på arg musik, men nej. Jag får inte ens springa, har benhinneinflammation ju <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0