adjektiv på latin, nylonstrumpbyxor, ingefära

(Så här blir det när man mixar dadlar, kokosflingor, kakao, ingefära och havregryn till en kladdig massa. Det gjorde jag idag och det var ungefär det bästa någonsin. Någonsin!!)

 

Det blir inte så mycket vad-jag-har-gjort-idag-uppdatering här och jag vet inte om det är skönt eller tråkigt men det händer inte så himla mycket just nu. Jag går i skolan och på eftermiddagarna promenerar jag, läser, pluggar, lyssnar på radio, tränar, längtar efter Morgan och smsar-uppdaterar-längtar med Alice. Dessutom vågar jag knappt ha med kameran till skolan och utan bilder blir det här inte så himla roligt.

Idag har jag i alla fall köpt en fin vit blus på stockholms stadsmission, promenerat i  tunna nylonstrumpbyxor (ska snart ta mitt förnuft till fånga och klä mig varmare, lovar), tragglat adjektivböjningar på latin, ätit torkad ingefära, börjat läsa Jean-Paul Sartre och så har jag funderat över den oundvikliga kopplingen mellan november/december och självrannsakan/självförtroendekollaps.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad gott det låter. kan du inte skriva hur mycket av allt så att man kan härma?

2011-12-11 @ 09:39:11
Postat av: klara

jag använde det här receptet http://punkelikat.se/2011/11/4000/ men hade bara 1.5 msk kakao, lite mindre kokos och knappt en deciliter havregryn i också. hoppas de blir goda!!

2011-12-11 @ 12:07:33
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0