djungeltrumman.se/registration

Jag tänkte tipsa om en så himla himla bra blogg som alldeles för få känner till. Hedda är nitton och bor i Göteborg med sin pojkvän och hon tar de finaste finaste analoga fotona.

Hennes blogg är fylld med hjärtesnörpande söta kaniner, fantastiska landskapsfoton, puss-bilder, sommar-picknickar och man får följa med henne på resor till Norge och Island och Frankrike och allting fångar hon så vackert. Jag har tittat igenom i princip hela hennes arkiv och blir bara mer och mer förälskad. (Dessutom verkar hon som en så klok person, jag skulle så gärna hänga med henne. Speciellt om somrarna)

 

Ps. Det är nästan lite motvilligt jag berättar om Heddas blogg hehe, för den känns så mysig och liten och hemlig. Men hon förtjänar all uppmärksamhet!


Kommentarer
Postat av: alice

länken funkar inte :(

2011-12-05 @ 20:19:44
Postat av: klara

nu tror jag det ska gå!

2011-12-05 @ 20:21:17
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0