och jag är tillfredsställd men det är tillfälligt

De mörkaste dagarna på året har varit ovanligt fina och jag har fått precis lagom få presenter och bara sådant jag faktiskt kommer använda. Office-paket, hörlurar, gojibär, en prenumeration på expo och mammas och pappas ord på att de kommer betala ett par nya glasögon till mig när jag har hittat ett par fina. Mina nuvarande håller knappt ihop, särskilt efter att jag råkade kliva på dem igår (igen).


Jag har gjort sådant man gör mest på landet, lyssnat på Ella Fitzgerald, promenerat i timmar, tittat på Harry Potter, lyssnat på filosofiska rummet, spelat spel med min syster och trotsat mina värkande benhinnor och sprungit. Och så har jag efter två år av konstant vånda tvekan plåga bestämt mig, och nu vet jag vet jag vet jag att det kommer vända och bli bra.


Kommentarer
Postat av: isabelle

åh klara! vi måste ses när du kommer hem <3

2011-12-25 @ 19:11:50
URL: http://bisous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0