bigmouth strikes again

Är hemma i staden för en vecka och det är skönt att slippa alla insekter, långsamt internet och så men jag åker tillbaka redan på söndag. Någon Hultsfredfestival blir det inte för mig, så kan det gå. Eftersom de flesta vännerna är bortresta och pojken jobbar från sju till fyra vet jag inte riktigt vad jag gör här heller, men det löser sig. Har idag legat halva dagen i Morgans tomma lägenhet och läst Populärmusik från Vittula som jag hittade i hans mammas bokhylla. Förvånansvärt bra, vet inte varför jag var tveksam innan. På Gotland läste jag ut Igelkottens elegans och var inte överentusiastisk.

(Hade 61 blogginlägg att läsa på bloglovin nu när jag kom hem, det var kul)

(Bilderna är redigerade i toycamera, världens bästa program! Googla!)

(Mina läsarsiffror är roliga nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0