en ö

Gotland är absurda mängder bär, kvällsljus, fuktig luft, böcker, kalle anka från sextiotalet som lästs så många gånger att de faller isär, rensa i morotslandet i timtal, lyssna på radio, långsamt internet, längtan efter telefonsamtal, gungande åkrar och enslighet. (Längtar redan hem speciellt eftersom de på cafét jag skulle jobba på har sagt att det i princip inte finns något att göra och jag får nog inte jobba den här veckan, hur dumt som helst.)

Eftersom det tar ungefär tjugo minuter att ladda upp en bild är bloggen nog ingenting jag kommer lägga så mycket tid på när jag är på ön.

Jag ska vara här fram till den fjortonde då det är Hultsfred och sen åker jag tillbaka och är här fram till Emmaboda! Efter Emmaboda vet jag inte vad jag gör, förhoppningsvis är jag hemma i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0