första doppet, tupplur och packning

De senaste dagarna har jag hängt med den här pojken när han inte har jobbat på bilplåtstillverkningen. Vi har cyklat, suttit på nytorget, gått i affärer och varit glada att det är sommar. Och annars har jag mest legat på min gräsmatta, ätit frukt, läst och lyssnat på sommarpratare.

Igår fikade jag med fina Helena som äntligen är hemma från Italien. Bilden (hahaha) får representera hur jag Sonja och Morgan på kvällen lyssnade på give me the night och hängde i sjöstan. Och idag har jag badat för första gången i år! Med Morgan i Sickla, så väldigt varmt och så väldigt skönt. Nu ska jag packa klart inför Gotland som jag åker till i morgon, det ska bli ganska skönt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: sonja

hatar dig för att du alltid lägger upp dem fulaste bilderna på mig

2011-07-02 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0