i would hate anything to happen to her

Morgan är på jobbet och jag längtar så mycket så mycket efter honom. Det börjar bli lite ensamt att vara själv i hans lägenhet hela tiden (fast mysigt att gå och lukta på kläderna i hans garderob och klappa på gitarrerna). Idag ska jag faktiskt göra någonting, cykla till stan, leta kläder, sitta i en park och läsa eller vad som helst. Åh jag är så öronbedövande kär, han är så klok. Det finaste är när han pussar mig hejdå på morgonen klockan sex när han åker till jobbet och jag vaknar och förstår ingenting och allt ser helt grumligt ut.


Kommentarer
Postat av: baba

din blogg e soft ju. va lite gulligare liksom. puss

2011-07-16 @ 18:52:15
Postat av: baba

alltså jag menar att du va sjukt gullig.. du fattar.

2011-07-16 @ 18:52:51
Postat av: klara

hahaha vad fin du är, puss

2011-07-16 @ 21:11:59
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0