this town has dragged you down



Han är en karlakarl.

 

(Så himla ambitiös som laddar upp bilder trots att jag är mitt på en åker med långsamt internet. Bara bilder på Morgan inser jag också haha.)

Somnade på födelsedagskvällen på loftet mellan Morgan och Selma och med åska utanför fönstret. Ville helst bara ligga kvar i flera timmar och inte alls sova. Annars sågar vi grenar, klättrar i träd, sover på bäddsoffor, förbannar flugorna, pratar om att bli arborist, lagar mat på trappen, spelar backgammon, leker burken på natten och bestämmer att vi nästa sommar måste åka på tågluff i sydeuropa, måste måste måste.

Igår gick strömmen för det åskade så fruktansvärt mycket och jag ramlade på cykeln lite tidigare på dagen och nu har jag ett stort blåmärke på låret och onda handleder men jag hade ändå väldig tur och är välbehållen. Jag mår så himla bra här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0