half animal half man



När vi hängde med Raman och hans kompisar!

 

Fina fina vännerna och fina fina kvällen/natten/morgonen. Så bra.

 

Igår hängde äntligen jag Ville Sonja och Morgan efter ett års väntan och längtan. Spelade backgammon, lyssnade på gammaljazz, satt på balkongen och var nöjda.

 

 

Monteliushäng så klart. När vi promenerade hem stötte vi in i Raman!!!! Hahahahah åh, snällaste killen. Det var den fina helgen men nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hoppas på svar från blodprovet snart, jag vill inte behöva oroa mig och inbilla (konstigt ord? Vadå billa?) mig att jag har hundra olika sjukdomar. Det är säkert ingen fara. Snart kommer bilder från Naturhistoriska museet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0