brighton 2010

Förra sommaren var jag och Morgan på tre veckors språkresa i Brighton på Englands södra kust. Nu när jag tänker tillbaka på det var det så himla roligt, men just då kändes det inte så kul med en familj som inte gav mig mat, tre timmars bussresa om dagen och jobbiga ledare.

 

Mitt helt otroliga rum.

 

Stranden och piren.

 

Det stående skämtet 1

 

Det stående skämtet 2

 

Vi hängde på kullar.

 

Vi hängde på stranden.

 

Vi åkte så väldigt mycket buss varje dag.

 

Men det var den bästa utsikten över kullar och havet.

Vi lärde känna norskor.

 

Det bästa kvällen. Förstår nu i efterhand inte att vi inte var räddare. Vi promenerade från en förort till Brighton in till staden mellan tolv och tre eller var det var, men det var inte på något sätt läskigt då.


 

Och så lyckades jag och Morgan hänga med Ville när vi var på dagsutflykt till London. Det är bara fyra dagar kvar tills ville är hemma förresten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0