"du ser ut som en sexig lärare"

Midsommar blev så hemskt bra med cyklande på söder, häng på takbalkong, kryp under bord och backgammon på natten. Halv fyra träffade jag och Morgan Filippa och Sonja för att se solen gå upp vid montelius och där träffade vi de bästa killarna någonsin som dansade (Raman dansar tango), ville sälja sina kompisar till oss, trodde att jag Morgan och Sonja var tillsammans och kallade Filippa latino. Jag har aldrig varit i en så folktom stad förut och det finns inget bättre än att cykla på tomma gator (cykla måste vara det mest frekvent använda ord på den här bloggen. Efter Morgan, himla och fint hahaha). Nu ska jag kasta mig upp på cykeln och trampa hem till Morgan och spela sällskapsspel. PUSS

(Förresten, jag blir så ledsen: http://www.dn.se/blogg/epstein/2011/06/24/oersattliga-piltrad-pa-norr-malarstrand-doende-pga-sabotage/ )


Kommentarer
Postat av: sonja

vi är så jävla qt

2011-06-26 @ 12:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0