för fönsterbläck är ett ganska fult ord

Det här måste vara en av mina bästa bilder någonsin, jag älskar Morgans skjorta och att mitt hår sticker upp och att man kan se fjunet på mina armar och det var en så fin dag. Man ser nästan inte att den är över ett år gammal.

Imorgon åker jag till Paris och den här sommaren kanske inte blir så tokig ändå, trots att jag skulle vilja vara hemma mer nu i juni. Det är så skönt att saker börjat bli lite tryggare, man vet mer vilka man har och vilka som inte är värda ens tid.

Efter Paris ska jag jobba tre veckor på ett företag vid Stureplan som ägnar sig åt investeringsrådgivning, ungefär så långt ifrån min vanliga intressen man kan komma men jag tjänar i alla fall pengar trots att jag helst vill spotta på alla där.

Ha det bra här hemma i finaste finaste Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0