fortsättning hår!!

I nian tyckte jag fortfarande att egobilder i speglen var helt ok. Brunt illa tilltygat hår. Fattar fortfarande inte rufsigheten.

 

Kanske blev lite mörkt ok jag håller med. Vilken bild, oj.

 

Rosett! (Ganska fult ord egentligen, rosett...)

 

Hahaha åh den här bilden är så bra. Klockan var fyra på morgonen och jag ser ut som en femåring och vi hade just promenerat hem från en orientalisk fest.

 

Klassresa och lagom längd!

 

Första dagen på södra, om jag var nervös? Nejdå... Rakluggen hade blivit någon slags långt flaxande snedlugg. Varför bjuder jag på mig så mycket? Ser ju ut som en gris på bilden hahaha åh.

 

Vågigheten... Vart tog den vägen? Fast jag har läst att man får rakare hår av stress, värt.

 

Januari.

 

 

Nu har jag raklugg (som hur ofta jag än klipper den krockar med glasögonen) med tillhörande långa platta hundöron (tänker afghanhund fast med raklugg) vilket känns så himla trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0