she makes a man want to speak spanish

Åååh det är så fint att jag har rådjur i trädgården som mest ser ut som en regnskog och jag lyssnar på shakira på spanska och blir så glad när jag förstår nya saker och jag önskar lite att jag var spansk eller i alla fall bodde i latinamerika om det bara inte vore så farligt och jag får akta mig för att den här bloggen inte bara blir en samling instagram-bilder på mina salladsluncher (jag hittade sparris i kylen!! Och det blev ganska många fler hummus-mackor än den som syns på bilden hehehe) Snart kastar jag mig upp på cykeln för att träffa Morgan och ååh den femte delen av världens undergång är den bästa, när amerikanarna kommer med trupper till Marocko och Italienarna störtar Mussolini och ryssarna vinner i Stalingrad, finns inget bättre att spinna till!


Kommentarer
Postat av: Helena

Alltså åh! Gott! Göra lunch till mig någon gång när jag kommer hem från Italien?? Hihi! Puss!

2011-06-23 @ 17:37:59
Postat av: klara

ja så himla gärna!! när är du hemma? den tredje?

2011-06-23 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0