fint

 

Sova en stund med Morgan efter skolan

Att jag klarade matte b

Spinna samtidigt som man tittar på världens undergång på svtplay

Rensa i garderoben

Vara effektiv och göra saker man skjutit upp

Att min familj börjat äta vegetariskt halva veckan för att jag är vegetarian

Eating animals av Jonathan Safran Foer

Maj! (Jag sörjer redan att det kommer börja bli mörkare igen om fem veckor. Men tills dess, ljusare!)

Sommarjobb på det lilla cafét på Gotland

Ha en blogg

Försöka vara modig och med mening göra saker som är läskiga och jag helst drar mig för (ringa samtal, fråga expediter om saker, småprata med grannar och annat livsavgörande)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0