it's the easiest of crimes

 

Jag vill lyssna på en halvdålig låt alla kan utantill och skrika hjärteknäckande för ibland är att vara teenager lite för teenage för sitt eget bästa. Jag har på sanning ofta fysiskt ont i hjärtat men skolsyster sa att det inte var någon fara, att det bara var de små små musklerna precis kring hjärtat som krampade då och då men jag tyckte det lät nästan lika hemskt. Förresten är det alltid de bästa låtarna man inte hittar texten till. Nu ska jag sova och oroa mig för vad jag ska ha mig för i sommar. I morgon är det fridayyy fridayy och jag slutar 9:50 och har sagt med Sonja att i morgon ja i morgon! skaffar vi oss ett liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0