en resa till italien

(Eftersom min kamera dog för två veckor sen fick jag låna snälla Helenas kamera. Jag som har Nikon hade lite svårt att manövrera hennes Canon men det fungerade okej ändå. Slut med ursäkter.)

Först tog vi tåget till den lilla staden Desenzano del Garda som låg precis vid Gardasjön.

 

En dag tog vi båten över till den ännu mindre staden Sirmione. Ungefär världens gulligaste stad var det.

¨

Efter två nätter tog vi tåget till Bergamo som var lite större och där hängde vi uteslutande i den gamla delen av stan som också var helt fantastisk, med utsikt över bergen och den nya delen av staden.

 

Hahaha nej Ville är inte så kort på riktigt, förstår inte hur bilden kunde bli så konstig.

Ungefär så såg det ut. Jag hade så himla himla roligt och så himla bra. Bästa resekompisarna. En så välbehövd resa och idag har jag inaktiverat min facebook i ren Nya Revolutionära-anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0