en se-fram-emot-lista

Jag är lite ledsen att det varit så tyst här senaste veckan men jag har varken haft lust eller något vettigt att säga. Något vettigt att säga kanske jag inte har nu heller. Men jag tänkte lägga upp en lista på saker jag ser fram emot för sånt kan vara bra att tänka på i november.

 

Alice födelsedagskalas på lördag med tema A. Jag ska vara Amy Diamond, arab eller abba hihi. Eller Atlanten.

Julen (mest för att Morgan längtar så mycket, jag gillar egentligen inte julen så värst mycket. Eller jag ogillar den väl inte heller. Det bästa är alla apelsiner och all kanel man äter)

Utbytesresan i februari till Bilbao i Spanien med min spanskgrupp. Åh gissa hur bra det kommer bli

Våren. Åh ljuset träden löven värmen utomhushänget kläderna cyklandet.

Sommaren heh. Är så himla pepp på tågluff! Vet inte alls med vilka eller vart vi skulle ta oss men det måste bli av. Vill helst åka till Prag, Grekland, Kroatien och Medelhavsländerna. Och Paris!

Att jag ska läsa psykologi i vår.

Att jag ska till Rom med mamma någon helg i mars.

Att lära mig använda min nya kamera hihi. Jag har glömt berätta om den, men sen i fredags är jag en lycklig ägare av en Nikon D5100. Den är så fantastisk!

Att jag kanske kanske kanske jättekanske ska åka någonstans med Morgan igen. San Sebastián eller Paris eller så.

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0