nästa gång ska vi slåss med häftapparater och basebollträn

Det har varit två så turbulenta dagar på många sätt. Lite för mycket för hjärtat mitt, men idag tog Alice hand om mig på våran nu mera klassiska torsdags-håltimmesfika. Kramade mig på Slussen, lyssnade och frågade de rätta frågorna. Åh alltså den vännen.

Och igår var inte bara läskig heller, det var också fint att hänga i fiket himla länge och rannsaka skolkatalogen i väntan på loppis i idrottssalen. Bilden på Jonna Malin och Hevin får symbolisera det. Och idag så träffade jag Sonja efter skolan och berättade allt som hänt sen vi sågs och nu ska jag lugna ner mig och läsa om Röda Armé-fraktionen. Det här var ju himla osammanhängande förstår jag men mitt huvud är inte riktigt med mig helt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0