the bluest eye

(Till Emma Hatt, ser du vilken bild det är?)

Idag har jag plågat mig igenom diverse natur och latinlektioner, klagat lite med braiga Lii, sprungit beep-test på idrotten tills mina lungor var nära att implodera (på riktigt alltså, men jag måste få skryta lite för jag klarade till 45.2), ätit gröt till frukost och lunch, tittat på musikarnas lunchrasts-mini-jazzkonsert i fiket med Morgan och köpt yogi-te. Sen mer eller mindre sprang jag in i Alice och hennes vänner som pluggfikat på string och vi hann byta några ord eller mer innan jag cyklade hem, lagade hummus och tränade på våran fräcka röda träningscykel och tittade på Kobra och Skolfront. Hemskt ohändelserikt alltså, men åh det är så skönt med sådana dagar.

Hm november kanske inte är så himla hemskt ändå.


Kommentarer
Postat av: emma

jajaja jag ser, vad märkligt att se den i det där formatet! men vacker

2011-11-15 @ 21:40:40
URL: http://dinosauriedisco.blogg.se/
Postat av: klara

jag vet! men jag tyckte det var fint att se hela, speciellt med alla veck och så

2011-11-15 @ 22:00:33
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0