tio bilder från november 2010

Christina hade hallowen-fest med tema s och jag minns att jag var sotare och att jag tyckte det var hemskt roligt att lära känna mina skolkompisar och hindra dem från att hångla i sängen bredvid mig när jag sov.

En häftig spegelbild men det var nog den enda på mig från hela månaden. Ser väldigt likadan ut nu om man bortser från snedluggen. Jag har också kommit till insikten att den skrynkliga skjortan kanske ska vara instoppad och inte knöggla runt sådär.

Enligt min kamera snöade det första gången tjugoandra november och drivorna låg väl kvar till april i alla fall. Fast jag har bildbevis på att sista gången det snöade var första maj, det är ju bara knäppt.

Hängde med Filippa

och Benjamin och Zak och Sonja och Morgan och Lukas.

Jag får järnsmak i munnen av obehag när jag tänker på hur många timmar och hur stor del av mina helger jag tillbringade framför läxböcker. Är evigt tacksam för att jag inte har lika mycket att göra nu. Allt pluggande och frånvaron av lugn resulterade i en dagbok fylld av "jag fryser ända in i benmärgen, i varenda cell i benen och jag har så ont i kroppen för all min energi går åt till att hålla värmen och försöka ge ett intryck av att allt är okej. när blev det så här? jag vill lägga mig ner och ge upp, säga kör över mig för det finns väl snart inget kvar ändå"

Kunde inte annat än få hjärtklappning av hur fin Morgan var  i långkalsonger med blixtar och mjuk skjorta.


Kommentarer
Postat av: filippa

var det bara ett år sen?!?!?!?!?!? omajgad

2011-11-28 @ 20:35:13
Postat av: klara

vet!! känns typ som att det var i nian

2011-11-28 @ 21:55:18
URL: http://selfvalidation.blogg.se/
Postat av: sonja

åh klaris din blogg e så fin <3

2011-12-06 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0