snabbare än en kolibri

Igår kväll satt jag vid Alice köksbord i timtal och pratade om allt som tynger, om listor på trettio fina saker, om planer som innefattar dansvänliga rum, om när saker blir för invecklade och ni vet allt sådant. I förväg tog vi igen för den tid vi kommer förlora när jag är i Italien. Och nu har vi känt varandra i precis tre månader. Hjärta hjärta hjärta.

(Förresten har fantastiska Helena lånat ut sin kamera till mig så jag kan ta med den till Italien. Jag är så hemskt tacksam.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint. hur träffades ni? o hur träffades du o morgan? kram

2011-11-07 @ 22:43:10
Postat av: klara

haha åh kan kanske skriva ett kort inlägg om det. kram!

2011-11-08 @ 14:40:49
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0