stora nalle, nisse och gamla nalle

Jag är ledsen att det varit så tyst här, men jag har spenderat i princip varje vaken (och sovande) timme med Morgan den här helgen och inte haft lust att sitta vid datorn. Eftersom min kamera är på lagning får ni njuta av mobilbilder. Nog med ursäkter.

I fredags åt jag och han middag på den pyttelilla restaurangen Sardin. Det var en del av min födelsedagspresent till Morgan och det var så himla fint. Resten av kvällen tittade vi på In treatment i min säng bland mina gosedjur. Ungefär det bästa sättet att spendera en fredagskväll på.

Annars har jag ätit mängder med gröt, varit på bondens marknad, försökt plugga, druckit öl på montelius, snackat tjejsnack med Sonja och lärt Morgan spanska (¡sí me encanta la comida y soy de Suecia!)

(Herre gud låt min kamera vara hel snart, det här går ju inte) Och så har jag köpt en alldeles för dyr skjorta på weekday second hand men jag tänkte att jag nog aldrig kommer få se en så fin igen och det där med pengar löser sig alltid. Skjortan är inte lika orange som på bilden utan mer rosa, och så är den ärmlös. Är väldigt glad. Och idag ska jag plugga och dansa tre timmar i sträck! Pussss


Kommentarer
Postat av: elno

sv: Vilka fina ord, åh tack!

2011-10-23 @ 21:09:13
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0