I spit with an intensity you have to witness

Min snälle och händige pappa satte i helgen upp min mormors stringhylla från 60-talet som jag så länge velat sätta upp på väggen i mitt rum. Nu är det så fint och på hyllorna samsas några av mina bästa böcker, den fina LPn med smiths jag fick i julklapp av Morgan och min samling DN Världen, Latin Lover och Grön Ungdom-tidningar. Och ett backgammon-bräde och en så fin anteckningsbok som var min farmors.

Bredvid trängs skolfoton från sjuan och framåt. Böckerna man ser är Lyckad nedfrysning av herr Moro och Eating animals av bästa Jonathan Safran Foer. Den översta kameran använder jag och gillar hemskt mycket, den nedre är trasig men så fin att den får stå där ändå och posera.

Böcker jag fått eller köpt men inte läst, förutom Mannen som planterade träd som ligger underst och som jag läste i somras. Nu har jag bara kvar att måla om den spygröna fondväggen jag tyckte var så häftig i femman, sen är mitt rum fint ju!

(Är förresten hemskt trött på hur fula bilderna blir tack vare blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0