like a tree or a high-class prostitute

Lärde mig några kasus på latin, hånglade i musikarnas korridor (vad brutalt det lät), slutade tolv, åt rödbetor på globala med Matilda Filippa Klara och Wilma, provade en fin svart mocka-jacka jag inte kan bestämma mig om jag vill ha eller inte, pallade äpplen, posade i photobooth och nu ska jag sitta i solen och plugga och träna och lyssna på Brother Ali och Hocus Pocus. Puss, tillvaron är himla fin ändå fast jag kan bli så arg för småsaker. (Tack Lii för att du orkar lyssna på mig ibland när det blir för mycket i skolan)

(Hade gjort fett fina gifs men de ville inte laddas upp)


Kommentarer
Postat av: alice

du är så fin! ses på torsdag!!! åh

2011-09-27 @ 17:11:14
URL: http://enkelv.blogg.se/
Postat av: Lii

:) <3<3<3<3

2011-09-27 @ 20:24:43
Postat av: cissi

du är jättefin!

2011-09-28 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0