om en bra lördag

Igår fikade jag Morgan Filippa Matilda och Lotta på vurma och undrade varför man inte fikat där innan. Vi spelade wordfeud lite för mycket, åt upp en okänd tjejs rester och blev så rädda att hon skulle komma tillbaka när vi satt och åt.

Jag Matilda och Filippa åt så himla goda kronärtskockor hemma hos Filippa medan vi tittade på högstadiebilder, Johan Palm-filmer och lyssnade på Beyonce.

Sonja Ville och Morgan kom också och drack te på balkongen med oss.

Sen var jag och Sonja på den deppigaste baren och hängde med Max Arvid Alma och deras kompisar. Hemskt bra dag och kväll alltså.


Kommentarer
Postat av: sonja

åå jag vill ha bilden på mig å flippety som proffe. den äger. vi är fina. du är bäst puss

2011-09-10 @ 15:53:38
URL: http://djurljud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0