run the world

Jag älskar Beyoncé, det gör jag verkligen. För hon är världens snyggaste, så väldigt ambitiös och driven och smart och medveten om vad det är hon gör och så sjunger hon döbra. (Den som tvivlar kan bara titta på Year of 4 på youtube.) Men jag kan inte sluta tänka på hur det skulle vara om typ Justin Timberlake eller Eminem hade gjort samma låt fast de sjöng Who run the world? Boys! Föreställ er, visst skulle det varit väldigt konstigt? Det skulle bli världens grej och antagligen mycket kritiserat. Jag älskar Run the world, framförallt videon, och tycker inte alls att hon inte skulle gjort den, men jag önskar att det skulle vara lika naturligt för en kille att skriva en motsvarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0