holden caulfield

Jag blev stucken av en geting på orienteringen och det har svullnat upp så jag knappt kan sitta. Mina benhinnor är antagligen också förstörda for life efter att ha sprungit i 97 minuter (sju minuter från mvg-tid...). Men det var helt fantastiskt att vara i skogen, var helt lyrisk och kunde inte sluta tänka på Bröderna Lejonhjärta. Igår fick jag sendrag i tungan, eller det kändes som nackspärr fast i tungan. Så himla underligt. Men det har gått över.

Efter att ha dött lite i soffan på eftermiddagen träffade jag Sonja och satt på en parkbänk där det regnade och var sol samtidigt och vi pratade om allt viktigt och bra som hänt den här veckan. Förresten är det en broccoli på bilden, det ser typ ut som en grön golfboll haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0