april genom telefonen

April är förvisso inte slut, men jag har så trevliga bilder att visa och inget annat vettigt att skriva om. Första april fikade jag med Dina, köpte murgröna till mitt sovrumsfönster men lurade ingen tror jag.

Helena var i skolan och Felicia kom hem från Costa Rica!

Filippa på café Amsterdam

Fin bild hehe. Helena Elina Guido och Gabriel var hemma hos mig en fredagskväll

På påsklovet åkte jag till Gotland, klappade lamm, promenerade och läste. Så här fint är vårat hus!

Fick nya glasögonen!!

Drack te i Dinas kök en kväll

Mimmi fyllde arton så vi drack öl på Snaps på håltimman och sjöng. Moa och Felicia på bilden.

Fikade med världsabästa Helena innan läroverksfejden på Södra.

Och i helgen var jag med Morgan, fikade på String och köpte en skjorta till honom som han ville ha i treårspresent som vi firar snart. Vi pratade om The Wire för nu har jag sett första säsongen (och gråtit till sista avsnittet).

Samhälls-Sebastian skriver frenetiskt på tavlan. Det står källkritik där längst ner, man lär sig tyda hans handstil efter ett tag. Nästan.

Och idag fikade jag med Elina på lilla cafét, det var så soligt att man kunde  sitta ute. Vilken lycka va!

Min svanslösa katt är gravid och får ungar inom två veckor tror vi!!! Blir helt fnittrig vid tanken. Jag kommer inte kunna gå till skolan, kommer bara stanna hemma och gosa med dem. Åh jag längtar så mycket!! Lovar att hålla er uppdaterade. Och det var den månaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0