i wish that you were here we would have had a lot to talk about

 

Har inte gjort så mycket på Gotland, läst ut Brott & straff och Norrtullsligan och börjat på Älskaren, åkt på utflykter med mamma i bilen med så himla mycket ömt försiktigt hjärta mellan oss, klippt sågat målat plockat släpat rensat i trädgården och varit tyst för att undvika bråk. Förutom när jag diskuterade genus med pappa (varför i hela världen gav jag mig in på det?? Jag visste att det bara skulle leda till frustration) så har det varit osedvanligt lugnt. Tyst-taktiken fungerar! Och det är så skönt att inte prata ibland, är ju ganska bra på det i vanliga fall. Nu är det en vecka kvar tills min hjärtevän kommer hem från andra sidan Atlanten och jag ska passa på att dansa så mycket jag kan innan dess. Vi hörs nog snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0