did i not mention i was about to lose my mind?

Hej igen! Det var ett tag sen vi hördes men så här såg två veckor i början av december ut. Jag har knappt varit hemma den senaste månaden, det har varit kaotiskt mycket med Djäknespelet och så plugg och tidningen och öl och slabbigt hjärta och hemmafester på det. Men jag mår bra tror jag, eller jag kommer må bra. Fick i alla fall vila upp mig på Gotland i fyra dagar över julafton, var utpumpad över alla rimliga gränser och av de första 24 timmarna jag var där sov jag 18. 
 
Här kan ni läsa senaste Latin Lover, lite stolta är vi. Temat är apokalyps och jag har skrivit en lång artikel om kött. Och gott nytt år om vi inte hörs innan dess! Ni är tappra som fortsätter titta in, snart ska jag visa lite julbilder på när jag och mamma högg gran på olaglig mark. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0