snö

Har försökt ett tag nu att skriva ihop ett inlägg om vad man kan göra för att det ska kännas lättare men jag är så jävla less. Magkatarren går inte över, jag är för det mesta uttråkad på ett fult sätt, och orklös, rastlös, febrig och illamående. Vill skriva att jag mår så jävla bra och är så jävla stark och skriksjunga independent woman, och egentligen så jag mår ganska bra och är stark och klarar mig bra själv. Men alla vardagspåminnelser plågar mig så mycket och ensamheten blir så påtaglig när man upptäcker lågstadiefoton man glömt i ett plånboksfack eller en galenpanne-lapp i blyerts från 2010 uppnålad på sovrumsväggen. Vill mest bara vara med min lillasyster och mamma, lyssna på radio och smsa. Jag kommer tillbaka när jag har lite mer kraft, tills dess kramar jag Greta och dem, kollar på Pelle Svanslös och somnar på lektionerna. Det är december och snö i alla fall och tredje numret av Latin Lover kommer ut snart och jag har fina helgplaner. Hejdå var snälla mot varandra 


Kommentarer
Postat av: sara

<3<3<3

2012-12-06 @ 22:31:13
Postat av: sara

<3<3<3

2012-12-06 @ 22:31:14
Postat av: zara

;)

2012-12-06 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0