instagram januari

Jag vet att det blir lite många sammanfattningar nu. Ni får stå ut. Januari har i alla fall varit en så himla himla bra månad, har mått bra mest hela tiden. Andra dagen på året gick jag på bio med Dina Morgan Kalle och såg Tinker Tailor Soldier Spy.

Spelade mycket sällskapsspel och tyckte synd om katten min.

 

Fick besök av spanska utbytesstudenter som vände upp och ned på det mesta.

Min student Gorka som inte kunde ett ord svenska lämnade den här lappen på mitt skrivbord. Åh världens bästa Gorka.

Träffade Alice alldeles för lite.

En grön lunch och världens bästa svensklärare Hans. Trodde väl inte att januari kunde vara så bra, har befunnit mig bland så fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0