längdskidor och Dina

Är på så himla dåligt humör men har i alla fall åkt längdskidor med mamma idag för jag har studiedag. Undrar hur många sjuttonåringar som gör sånt, till och med mamma skrattade åt mig och frågade om hon trodde jag var den enda i min skola. Det var så jobbigt med skidor att jag faktiskt nästan spydde, om ni vill veta. Åh gud ni skulle sett mig, på darriga ben i mammas snowboardjacka från 93 och med immiga glasögon och stelfryst ansikte. Mamma fick sig ett gott skratt i alla fall. Nu skriver jag på min idrottsuppsats, hurtiga saker om träning och låtsas som att jag vet hur man sköter sin kost. Är arg utan anledning men ska snart träffa världens bästa Dina så då blir allt bra.


Kommentarer
Postat av: amalia

jag och min mamma brukade åka längdskidor förra vintern.. haha. så jobbigt att man dör!

2012-02-02 @ 19:45:56
URL: http://amaliafhors.blogspot.com
Postat av: Anonym

abo va najs, va fan i finland o droppade 4 mil över helgen! längd4life

2012-02-02 @ 21:04:32
Postat av: klara

hahaha ville <3<3<3 visste att du skulle gilla det. ja längdskidor äger, finns inget som får en att känna sig så medeltida nordisk.

2012-02-02 @ 21:31:02
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0