alice och dina

Idag tränade jag på friskis igen för första gången på länge, har bara fått spinna och så i ett halvår ju. Det var sjukt kul, har längtat så himla himla mycket. Sen fikade jag med fina Dina och fina Alice och ältade allt som hänt på nyår haha. Och gick i världens bästa bokhandel.

Snart ska jag kasta mig iväg till stan igen för att hoppas på att jag får biljetter till Tinker, Tailor, Soldier, Spy som egentligen är fullbokad men jag och Dina håller tummarna! Puss snart kommer en årssammanfattning, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger bokhandeln?

2012-01-02 @ 19:58:40
Postat av: klara

götgatan 37! det är svårt att ta sig ut utan en ny bok

2012-01-03 @ 00:19:57
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0