sen vi hördes senast har jag

Spelat sällskapsspel och druckit trefemmor.

Tillbringat massa pluggtid med Kant och Hume och ena dagen känt mig som hela världens tredjehandsval för att nästa dag känna mig så himla lyckligt lottad.

Igår var jag hemma hos min nästan-men-egentligen-inte-riktiga-mormor och fikade med henne i timmar för hon är fantastisk. Sen fikade jag med fina Hedvig och på kvällen spelade jag, Morgan, Dina och Lotta Alias, drack litervis med te, planerade våran resa till slottet i Småland och skrattade tills vi svettades. Gillar dem så mycket.

 

Idag har jag brottats med Morgan och pratat hittepå-spanska. Sen fikade jag på Kaffe med min bästa bästa Alice och pratade hetsigt i timmar om jullovet, vårterminen, sommaren, mormödrar, landställen, alla resor vi ska göra och så vidare och så vidare. Nu är jag taggad på allt allt allt som ligger framför mig.

 

(På sista bilden kan ni se att mina glasögon är tejpade på den för er vänstra skalven, det är kul men jag älskar dem så mycket) Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0