om huvudstadsleken, kaffe och framkallade foton

Det verkar kanske som att jag inte gör annat än att fika men det gör jag! Igår hämtade jag ut mina analoga foton till exempel. De blev helt helt fantastiska, speciellt med tanke på att kameran kostade tjugofem kronor på Myrorna. Ska scanna dem snart så ni får se! Är så lycklig över dem.

 

Och så har jag hängt med Gabriel och Morgan och som så ofta när vi umgås slutade det med att vi lekte huvudstadsleken haha. Tröttnar aldrig. Annars har jag lyssnat på Sean Paul (kan någon förklara för mig varför jag gör det?), ordnat nytt pass, pluggat filosofi och brottats med Morgan. Fula färger det blev på bilderna förresten, hatar blogg.se så innerligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0