vaxholmsbåt artonårsmiddag svett & sommar

Åh jag hade en så himla himla himla bra artonårsdag igår , blev väckt & sjungen för  & fick ett lovat körkort och alla fem säsonger av The Wire. Mamma&pappa hade planerat att vi och min nästan-mormor skulle ta Vaxholmsbåten till Vaxholm för att äta lunch och jag som knappt varit i skärgården blev lite lyrisk. 

Båten tog en timma och det såg ut som på Skansen på hela ön. Här är min mammis. 

Sen åkte vi hem och lagade mängder av vegetarisk mat & mina finaste vänner kom för att fira & dricka vin & prata i mun på varandra & lyssna på Beyonce, så himla bra. 

Elina & Moa

Julia & Matilda

Matilda & Dina

Filippa

Moa & Elina nedanför

Sen dansade vi på Sommar i timmar tills mina benhinnor skrek och svettens anständighetsgräns var nådd. Hade så. himla. roligt. Skreksjöng till låtar man inte riktigt kan och dansade med påstridiga främlingar haha. Fina fina vänner. 

& i morse vaknade jag i Elinas fina rum! Och nu är jag myndig och allt. 

 

Kommentarer
Postat av: idaawe

åh vad mysigt!

2012-07-21 @ 22:13:21
URL: http://idaawe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0