instagram juli

 

Så här har juli sett ut ungefär, första veckan jobbade jag & Morgan och en kväll åt vi middag & drack öl på hans balkong med Kalle & Filippa. 

Sen pussades vi hejdå en hel eftermiddag och sa vi ses om sex veckor & så flög han iväg. Nu känns det verkligen att vi inte träffats på ett tag.

 

Åt middag hos Helena en kväll å skrattade

Taggade öl på Charlies med Matilda och Filippa (som jag varit kompis med i fem år nu! det e fint)

Var på open air vid Kaknäs men dansade inte pga hade omöjliga dansskor, dumt

Fikade i Helenas trädgård innan vi åkte iväg på olika håll för några veckor

Och med bästa Moa som fått bilböter på tusen kronor, pobrecita

Var på Gotland en vecka och det har ni väl redan hört om. 

Hade mina finaste vänner på 18års-middag och blev lagom fulla på champagne & vin innan vi åkte och dansade oss svettiga på sommar <3<3 Inräknat min födelsedag så gick jag ut sex av mina åtta första kvällar som 18åring haha

Två presenter! Spansk poesi från Elina haha och så hemskt fin marimekko-kopp från Matilda Julia Filippa <3<3 Plus soygurt med banan & sesamfrön

Öl på Wollmars

En Sara på middag & öl med henne & Moa på Wollmars. 

Vad jag har för mig om dagarna annars: äter bästa maten & lyssnar på radio, hälsar på min nästan-mormor och plockar hallon (här ser man koppen bättre! Så fin)

Dansade på Baba

Fotografiska med Elina

& i lördags var jag hemma hos Sonja och räddade en gräshoppa ur brevlådan och låg på hennes säng & pratade om feminism & sånt.

 Och när juli blev augusti var jag på Gotland och Morgans familj fast minus Morgan åt middag i vår trädgård. Det kliar i hela kroppen av att maj-juni-juli redan är över. På måndag åker jag hem till stan igen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0