om att bli arton ungefär


Hur mitt senaste år sett ut på bild ungefär

Idag fyller jag arton och det känns inte så läskigt som jag trodde med tanke på min stundvis ohanterbara dödsångest och åldersskräck. Arton låter fint & lagom & som en ålder man alltid vill vara. Sjuttonårs-året har varit väldigt fint men frustrerande och hmm jag har säkert blivit massa mycket klokare & vettigare & kunnigare senaste året och så. Utmärkande har nog varit hur mycket tryggare jag blivit och hur mycket öl jag druckit och kanske har jag blivit mer självständig. Hm och så lär jag minnas hur mycket jag bråkat med pappa och sånt om när vänner gör slut. Äh slut med kletig nostalgi och visdomsord jag vet väl ganska lite egentligen men ÅH vad bra att vara arton. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0