om Elina fotografiska och att bo själv

Träffade Elina igår och gick på fotografiska och såg en otrolig utställning av Sally Mann. Det är så fint att vara en del i stan på sommaren, jag brukar aldrig vara det. Och det är så skönt att bo själv, min familj är på Gotland sen i lördags och jag har hela villan för mig själv. Kan vakna sent, äta frukost på altanen under äppelträdet & lyssna på radio hur mycket jag vill. Inte diska direkt och titta på The Wire på tvn som inte är upptagen, lämna grötkastrullen framme & bara ha saker i kylskåpet som jag vill ha och som ingen annan äter upp. Men på söndag åker jag tillbaka till Gotland i en vecka, det blir bra det med. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0