tisdag och onsdag

 

Lite så här såg min tisdag ut. Jag jobbade och tränade och lagade mat på St.Paulsgatan med Morgan Filippa Kalle och Mimmi. Vi åt på balkongen, drack flasköl och pratade om framtidsjobb och Berklee och sånt ni vet. Så bra att vi i alla fall en gång kunde balkonghänga som förra året, trots att hela gänget inte var samlat nu. 

 

Eftersom Morgan kommer vara borta på min födelsedag så fick jag min födelsedagspresent i förväg och ÅH han hade köpt världens världens finaste jordglob till mig! Den är verkligen perfekt gammal & gulnad & jag ser fram emot alla timmar vi kommer ligga framför den och säga jaha jag visste inte att det landet låg där. ÅH bästa jag fått kanske. 

I onsdags jobbade vi och jag tränade och sen åt vi middag med hans familj & mormor och han började packa och vi tvättade och somnade för sista gången på sex veckor bredvid varandra. Ungefär så har det varit, nu ska jag träffa Filippa & Matilda. Puss

 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej, jag tycker verkligen att det är så mysigt att läsa din blogg, av den inblicken jag har fått av ditt liv så är jag avensjuk! Sluta inte fota eller skriva fint och sluta absolut inte att skriva dina tankar och åsikter på din blogg, du får mig tänka och fundera en vända till! PUSS

2012-07-14 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0