come on light the candle in this poor heart of mine

Hej bloggis du glöms bort lite när jag mest jobbar och sover för lite. Kattungarna har sprungit runt i vardagsrummet och jagats i snart en timma och de blir arga när man vill gosa och jag orkar inte känna efter trots allt som Ulla säger om att tillåta mig känna det jag känner och tänka jaha så här känner jag men jag orkar inte någon enda stans. Jag orkar inte bli förtvivlad och då kan jag väl likaväl skjuta upp det ett tag till och göda mitt självförakt. Nä nu blev det för jobbigt kletigt så jag säger hejdå lägger på locket och kanske går ut och promenerar eller cyklar eller vad som helst som gör mig andfådd så hjärtat slår och jag kan känna att jag lever skjut mig långsamt vad lökigt men jag lever lite tydligare efter varje uppförsbacke med cykeln på riktigt. Kattungarna kissar under fåtöljen nu. I morgon åker jag till Dinas landställe med lite vänner och firar midsommar och plåstrar sår och spelar kort och dricker vin för det blir aldrig mörkt (hur ofta skriver jag det i den här bloggen) och så kanske vi badar och skiter fullständigt i allt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0