halva juni genom telefonen

Satt på Kaffe första juni som var en fredag och på kvällen dracks det öl och spelades piano hos mig med Morgan + grabbar

Åt middag med Dina Matilda Morgan <3

Jag äter så himla god mat, här en lunch hemma någon dag då vi inte hade lektioner. Hemmakokta kikärter är himmelskt.

Kokade rabarbersaft med vanilj på rabarber från trädgården. Det var första gången jag kokade saft men det var lätt och ofattbart gott.

Drack gratis öl en onsdag på en spelning och hängde på ett stängt Mosebacke.

Gick på Enskedespelets uppsättning av När det blåser på månen. Det är en amatörförening med 140 personer i ensemblen som ibland är på scen samtidigt, väldigt fint. Jag var med när jag gick i sjuan och vi spelade Peter Pan.

I söndags var jag i vitan med Moa Elina Felicia

Jag och Sonja köpte te och tittade på kläder (hon är så snygg)

Kronärtskockan och rädisorna och bästa Sara efter utspringet och utsikt från Långholmen.

Och så här blev mitt hår efter färgningen! Blev inte alls så blond som jag trodde haha men det här är nog min riktiga färg som jag inte haft på fyra år nu. Skönt att det röd-guldiga är borta i alla fall.

Juni har hittills varit fantastiskt och halva månaden är fortfarande kvar <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0