jeanskjol skjorta halsband

Kolla! Jag har ny jeanskjol som är omöjlig att cykla i och en ny fast begagnad skjorta som är hemskt fin. Och ett päron i ena handen och halsbandet lite på snedden ser jag nu.

Annars kokade jag rabarbersaft med vanilj i morse, DÖR vad gott det blev, och lätt var det också. Vill bjuda alla mina vänner. Och annars håller jag på att bli förkyld med det vägrar jag så jag stack ut och sprang ändå och sen var jag med Sonja i vitan men det får ni kanske se i morgon istället! Hejdå

 

Och JUSTE, idag är sista gången ni ser mig med långt brunt hår för imorgon färgar jag tillbaka till min vanliga färg vilket är blont/mörkblont. Det blir spännande! Har haft brunt sen hösten i nian vilket är 2.5 år och innan det hade jag nästan vitt så jag vet inte hur jag ser ut på riktigt liksom. Så det är på tiden, trots att jag hellre är brunett men jag orkar verkligen inte fortsätta färga hela tiden. Nu vet ni! Visar resultatet imorgon ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0